vineri, 21 august 2009

"sedinta foto"


Pozele sunt facute de o "amatoare" de fotografie pe nume Ionela Tufa.Cu acest prilej vreau sa ii multumesc pt niste poze reusite zic deoarece scoate in evidenta masculinitatea din mine eu find o tipologie androgina. Si sper sa mearga pe acest drum pentru ca ceea ce face, face bine si de aici sa fie tot mai bine.am sa postez mai multe poze din aceatsa" sedinta" daca pot sa ii spun asa deoarece a fost una cu peripetii frumoase, de ce zic asta? am sa va povestesc .La inceputul zilei cand ne-am hotarat sa facem asa zisa "sedinta foto " Afara era destul de inorat si am inceput sedinta in fata blocului meu unde se lucra la linia de tranvai si mi- sa parut interesant sa ma urc pe o masina de lucru mai exact de betonat o sa recunoasteti poza in care sunt pe masina si cu umbrela in mana.ok. dupa care am urcat in tranvai am facut poze si acolo pe urma pe strada si spre finalul "sedintei" in parc, ce sa mai zic a fost frumos si chiar si vremea sa facut frumoasa. Acum va las sa vizionati acestepoze si sa spuneti si voi parerea voastra care o fi dar ce ie mai important sa fiti sinceri cred? Va salut

3 comentarii:

andra.soulmate spunea...

e mica lumea asa-i?

iulian glita spunea...

ne stim de undeva de spui ca lumea e asa mica?daca da improspateaza-mi memoria.merci.o zi faina.

iulian glita spunea...

ne stim de undeva de spui ca lumea e asa mica?daca da improspateaza-mi memoria.merci.o zi faina.